.

.

August 25, 2012

Syawal #7 : It's my birthday...



Alhamdulillah, syukur kepada-Mu ya Allah kerana melahirkan dan mengizinkan aku untuk berada di atas bumi ciptaan-Mu ini. Terima kasih banyak-banyak juga kepada kedua ibu bapa dan ahli keluarga yang banyak berkorban demi membesarkan aku sehingga ke hari ini. Dah 25 tahun aku hidup, dan lagi berapa tahun pulak la aku akan hidup kat dunia nie. Itu semua di tanganNya, aku hanya mampu redha dan bersiap sedia akan panggillannya nanti. Mudah-mudahan Dia menerima segala ibadahku, taubatku serta memberkati segala doa-doa yang aku panjatkan kepada-Nya. Insyallah~


Terima kasih jugak kepada kawan-kawan yang wish walaupun ianya bukan la official birthday aku pun..huhu. Kalau korang semua nak tau, setiap kali birthday aku, sure aku akan teringat dengan satu ayat nie.......


"...tak perlulah diingatkan bila kita lahir,
sebaliknya beringatlah bila kita akan mati."




....assalammualaikum....

No comments: