.

.

June 25, 2012

When they gone...



Hari nie sorang lagi member baek aku pergi. Bukan meninggal yer, please jangan salah faham..huhu. Dia cuma berhenti kerja jer, maybe rezeki dia ada kat tempat lain. Dulu taiko aku (chief IT) berhenti, dan sekarang nie member aku sorang lagi pulak berhenti kerja. Ingat lagi masa awal-awal aku masuk kerja dulu, side purpose aku kerja kat situ sebab nak cari kawan. Lepas habis study memang jarang contact dengan member-member kolej lain, tambah pulak masing-masing duduk jauh + busy dengan kerja masing-masing. Aku betul-betul rapat dengan dua orang member aku nie jer, yang lain tu cuma kawan biasa-biasa jer. Tapi sekarang diorang dah pergi, tinggal aku sorang je la kat company tu...hmmmmm. 


Alasan diorang berhenti adalah satu sebab yang sama iaitu "FRUST", frust dengan management. Aku nie kalau tak sebab nak keluarkan transport sendiri tahun nie memang aku dah lama cabut. Sebab aku sendiri pun tak tahan dengan cara management yang sangat teruk. Apa yang boleh aku buat cuma bersabar jer la dulu selagi simpanan belum cukup..huhu. Serius aku rasa sedih gila, sebab bulan puasa + raya dah dekat sangat. Siapa nak teman aku berbuka nanti?? Dengan siapa aku nak keluar shopping raya nanti?? Dengan siapa aku nak bergelak lawak nanti?? Dengan siapa lagi kalau bukan diorang berdua?? Serius aku tengah menangis sekarang nie, aku hilang kawan yang betul-betul baik dengan aku selama nie..hurrmmmm.



....assalammualaikum....

3 comments:

Fariz Reza [FR] said...

Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 597 .

Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

nanti saya dapat Blogwalking awak selalu (^_^)

Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

SasauMovie said...

Hi . Sesiape yang ade mase terluang tak tau nak buat ape .
Jom singgah ke Blog Saya . Boleh Tengok Movie (^^,) & Follow .

http://www.sasaumovie.blogspot.com/

cimöt said...

member dtg n pergi..biasa laaaa tu..