.

.

June 21, 2012

Euro 2012 : Go Portugal go...



Siapa minat Cristiano Ronaldo confirm dia gay!! Hahaha...aku gurau je la. Actually aku pun minat dia jugak, bukan minat dengan rupa dia tapi aku lebih minat dengan skill dia main bola. Dia skillful and talented tu yang buat aku minat kat dia. Aku banyak jugak belajar skill daripada video-video dia kat Youtube tu then aku cuba praktik-kan masa main futsall dengan office-mate. Memang nampak poyo gila la masa aku cuba-cuba tiru skill dia tu, siap kena booo lagi..hahaha. Tapi tu la proses pembelajaran namanya, so tak perlu malu untuk mencuba sesuatu yang baru kan?? Ok, aku dah tak tau nak taip apa, tiba-tiba pulak blur malam nie, Maybe sebab baru bangun tidur then terus menghadap lappy kot..huhu.


Alright geng, jangan lupa join aku jerit sorang-sorang depan tv pepagi buta kejap lagi. Biar satu family korang terjaga then join korang tengok match tu sekali. Macam yang aku selalu buat setiap kali ada game Portugal..hahaha. Chooowwwz~



....assalammualaikum....

No comments: