.

.

April 18, 2012

Binatang pelik untuk dijual...




Saiz dia besar anak kucing, berwarna kekuningan berbelang orange. Berbulu lebat dipercayai berbaka parsi + kadazan barat. Berat dia pulak macam berat bola futsall, tidak menggigit sebaliknya mengalirkan arus elektrik sepertimana belut. Adeeehhh...macam mana la binatang nie boleh masuk dalam perangkap tikus aku. Aku nak tangkap tikus, bukan binatang nie. Aku taktau nak buat apa dengan binatang kuning nie. Kepada siapa-siapa yang berminat untuk memiliki or membela binatang nie boleh la SMS atau email butir-butir diri beserta harga pembeliaan kepada aku. Harga permulaan adalah sebanyak $72. Semua transaksi adalah dalam bentuk dollar, hutang-hutang adalah ditegah sama sekali. Atau korang boleh la datang sendiri ke rumah aku untuk melihatnya dengan lebih dekat atau merasai sendiri kuasa renjatan elektriknya...lol.



....assalammualiakum....

No comments: