.

.

March 3, 2012

Be a hero, save more lives...




Setakat nie dah berapa banyak kali korang semua menderma darah? sekali, dua kali, tiga kali atau berkali-kali? Korang tahu tak kelebihan orang yang menderma darah? kalau tak tahu korang boleh tanya kat Mr and Mrs Google ok. Malas aku nak explain..heeee.

Owhh yer, jangan tanya kenapa aku dah lama tak update blog aku nie. Tiada alasan lain selain "busy / sibuk". Anyway aku just nak promote kempen derma darah yang company aku akan adakan besok and lusa ( 3+4 March 2012 ). Siapa-siapa yang duduk kat area-area Shah Alam boleh la datang menjayakan kempen derma darah nie ok. Ada goodies bag tau, macam-macam ada dalam goodies bag tu. Untung la siapa yang derma darah besok and lusa..hehehe. Satu lagi, nanti korang dapat sijil dari Pusat Darah Negara bila korang menderma. Terbaeekkkk tak?? hehehe...


Actually aku diberi tugas "last minute" oleh boss aku untuk design-kan banner and ID tag sempena kempen derma darah tu. Oleh sebab namenye pon "last minute", so dengan itu design-nye pun last minute jugak sampai aku salah ayat kat banner tu, patutnya lives bukannya lifes..hahaha. Padan muka aku buat simple-simple jer. Bak kata nenek aku, "dah nak berak sangat, time tu la nak korek lubang". Korang pun mesti pernah dengar ayat tu kan. Agak jijik jugak bunyi nye..hahaha.



....assalammualaikum....

No comments: