.

.

July 27, 2011

He's always by our side...


Alhamdulillah syukur kita ke hadrat Ilahi dengan limpah kurnia-Nya dapat kita berkumpul beramai-ramai pada malam khamis yang indah ini sambil membaca entry merepek dari blog IdealCrazeeZone yang sudah lama ditinggalkan terbiar usang kerana tuan empunya blog amatlah busy dengan kerja-kerjanya sehingga mengabaikan blog yang sangat comel ini. Terbaringnya saya di depan laptop HP Pavillion dv3000 ini adalah untuk berkongsi kisah gembira saya dengan anda semua. Apa ceritanya??? sila click pada gambar untuk keterangan lanjut........


banyak kan gaji aku?? nanti belanje korang semua..hehe
sorry terpaksa di-sensored =P

Alhamdulillah, syukur teramat sangat kepada-Mu ya Allah kerana melimpahkan rezeki-Mu kepada hamba-Mu ini. Dengan ini, secara rasminya aku bergelar IT Assistant di syarikat Mydin Mart Trishaas Sdn. Bhd. dimana aku berkerja dibawah pimpinan En. Muizzuddin, chief IT aku. Semoga lepas nie aku akan terus maju kehadapan walaupun hanya sekadar memiliki Diploma In Multimedia. Kalau ada rezeki nanti aku nak sambung degree kat Multimedia University, memang da lama aku impikan...Insyallah. Korang doa-doakan untuk aku ye. Nanti aku belanja tart nenas ngan lemang 3 batang, raya kan da nak dekat..hehehe.  =)


....assalammualaikum....

6 comments:

Cik Ainie Lalola said...

nanti raya nak duit raya lebih tau..hehehe

fiza ibrahim said...

kalo byk neh sir siraj nk bg, mmg aku stay lme dh kt mydin tuh

saya bukan tomato said...

nak LIKE sebab bedegil nak belanja . kahkahkah XD

nti kite tgk wayang same lg oke .. jgn ajak org lain . haha ;p

Budak Giler Cadbury said...

senior silalah belanje saya ok :)duet raya jgn lupe ok :)

Muiz&Azwin said...

Gji ni aku ari2 ponteng xluak pn kalau hr potong muhahaha..

tieka said...

wahhh..byk sungguh gaji...jgn lupa belnja..kekekee...