.

.

June 2, 2011

Biar hati berbicara sendiri...


Sorry la tajuk entry yang agak tak boleh blah, tapi *AAK..hehehe. Makan tido, makan tido tak perasan yang hari nie da masuk bulan June rupenye. May berlalu pergi tanpa aku sedari sebab aku bangun tido pukul 12 tengahari tadi..hehe. Biase la tu hidup sebagai seorang lelaki bujang yang kacak memang macam tu. Ape yang korang cebik2 tu haa? macam la korang tak pernah bangun lewat..huh! *ade aku kesah.

Alright, just forget it ok..entry kali ni aku cuma nak kongsi ape yang hati aku sedang berbicara. Before that, sila jangan muntah di keyboard komputer mahupun lappy anda. Perhatian kepada ibu2 yang sedang mengandung, anda di nasihatkan supaya tidak terus membaca kandungan entry ini kerana dikhuatiri akan menyebabkan kandungan anda turut termuntah. Pihak IdealCrazeeZone tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat perkara2 buruk menimpa para pembaca entry ini. Sekian terima kasih daun keladi, sudah baca sila like dan follow sekali..heee =)


" yup, aku mengaku memang aku suka dia "
" hati terasa tenang saat merenung dia "
"  kenangan bersama kekal selamanya sekalipun kau hilang di mata "
" Rabu adalah hari ku merindui dia "
" aku bahagia bertemankan dia "
" bagi aku terlalu indah setiap detik bersama "
" walau kita hanya berstatus TEMAN "
" aku tahu kau akan pergi meninggalkan aku jua "
" aku rela terluka daripada aku hidup tanpa kenal erti CINTA "


ideal crazee is currently in freakin love mood
kalau dia baca entry ni, harap2 dia tak tuduh aku yang bagi dia surat jiwang tu
sorry, aku tak jiwang ok..teeeettttttttt~



....assalammualaikum....

3 comments:

tomato said...

waaaa ~ u curangg ! mencikk yuu ! hahaha ;p

can i know who dat girl ? *nak g serang . hahah ;p

hepy2 sllu ideal ! ^^

Cik Ainie Lalola said...

wahh ! jiwang meh...

huhuhu

da lama x follow up blog u...huhuhu

meLLy! said...

abang!! mak panggil balik. bercinta je tau!