.

.

March 13, 2011

Detik cemas Miyabi ketika bencana...



[ surah Al-Baqarah : 117 ]
Allah s.w.t pencipta langit dan bumi, dan bila Dia menginginkan sesuatu
maka Dia hanya mengatakan kepadanya
" kun fayakun "
( jadilah, maka jadilah ia )
setiap apa yang berlaku atas muka bumi ni ada hikmah disebaliknya
maka hendaklah kita terimanya dengan seadanya 
LET'S US PRAY FOR JAPAN
 

...assalammualaikum....

17 comments:

aslann said...

HAHAHA! muka Miyabi xleh blah..

cikcleopatra said...

hahaha..mane dapat gambar die nie?

lavender harum wangi said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D <----gelakkan miyabi

semoga jepang kembali dgn lebih MANTAPP~!! >.<

+d.O.Y.A.h+ said...

comel lah tuh? =.=''

Budak Giler Cadbury said...

gambar betul ke ni =='

amalinazlan said...

aikk sempat lagi amek gambar? ketara sangat gambar edit. hehe

hilmi said...

hai ideal, melihatkan facial expression miyabi tu, aku tertanya tanya mana ko crop muka dia..hahahaha

CikBulat said...

nmpak sgt la editnye..
:) haha. sebab tgn bucak kecik punya =D

tomatokering :) said...

hahaha ! nape tak buh muka ceq je kat situ.. :P

Nasuha Salleh said...

sapela miyabi ni..
isk2..xkenal -,-"

nub said...

miyabi pun tak paham2 g dah masa nak tobat...

Naddia said...

tak kisah la sape miyabi, ape bangse, ape agame. kite doakan Jepun bangun balik. kesian dorg manusia jugak...kite patut bersyukur kite tak kene. simpati weh..i'll pray 4 u JAPAN!!
kau GAME mereke yerk

b a m b a m ' s said...

ade ajek idea dia nk membahan! hahahahah

Terjah jom!: Nikmati ganjaran bila anda TOPAP!! wowww~! :D

XIX Dragunov said...

atas gamba miyabi, bawah ayat quran =.='

iDeaLz cRazEe said...

XIX : lucah sgt ke muke Miyabi tu bro??? =.="

XIX Dragunov said...

muka, x... tapi aku macam penah tengok je gamba pokok kelapa ni... gamba asal dia muka budak, kan? hahahaha

Anonymous said...

Budak sekarang memang bengong. Pelacur pun disanjung tinggi. Baso budok punoh otok.