.

.

December 6, 2010

Convo ke shout award??


          Smlm aku gi tgOk adik aku kOnvo kt UiTM Shah Alam..best gler kot..ye r selain dpt tgOk adik aku, dpt gak aku tgOk adik2 yg len..akak2 pon same (biase wat) hahaha..50% gurau je tu..huhu..Anyway sgt berbangge bile tgOk adik aku gi nek pentas amik scroll..congratz my sis!!..next year my turn plak..Waaahhh xsaba btOl nk rase cmne adik aku rase..mesti best + bangge gler..ye r penat study 3 thun terbalas ngan hanye segulung kertas je..berbalOi ke?? berbaloi derr..walopon segulung kertas je..bukan sume owg bleh dpt kertas cm tu..kn3?? n ngan segulung kertas tu r bleh jamin future kOwg..Insyallah~




          Orite..tu cter psl adik aku convo smlm..ni aku nk cter psl ade 2 owg mamat sakai mane ntah...isshh menyirap plak aku nk cter kt kOwg sume..SeblOm majlis tu start biase r mesti ade opening kn..nyayi lgu UiTM n Negaraku..sume yg dtg kne bgun hormat lgu..2 owg sakai ni ngan slumber anjing x reti2 nk bgun..da r xbgun pastu xreti plak nk dok diam2..gelak2 cm syaitOn ngah berOmen..woii!! owg bangla pOn reti hOrmat lgu Negaraku la!! siyes malu r ade owg melayu perangai cm 2 owg mamat ni..Tu blOm ckup panas lg klo kOwg nk tau..setiap kali student nek pentas amik scroll kOnfem 2 owg sakai ni akan terjerit2 mcm shiyal..mcm la yg nek pentas tu Yuna nk gi amek shout award..adOi..xtau ke yg majlis cOnvo tu majlis rasmi?..sume dato2 nenek2 datin2 dtg tgOk..siyes derr klo kOwg ade kt ctu kOnfem rase cm nk bukak kasut then baling laju2 kt pale 2 owg mamat sakai nih..xhOrmat majlis lngsOng..mcm bgus jek..Klo la mamat sakai ni dtg majlis kawen aku kt PICC nnt (nk wedding cm syekh Muszaphar gak) siap r diOwg..xpsl2 jd BBQ utk tamu2 yg dtg..hahaha

15 comments:

Ain Zulaikha said...

kalau kat kolej saya, dia orang ni memang dah kena pelangkon kepala...

apa2 pun..

uitmmmmm usaha taqwa mulia...

iDeaLz cRazEe said...

hehehe...xckup tu..ikat pastu cmpak lombong..huh!

Miss Lemon said...

haha pesakit mental tlepas kali tu
agagagaga "gelak2 cm syaitOn ngah berOmen."

ok! itu lucu! apakah bt pbandingan gitu? cool la!

heee

fariehan ibrahim said...

aishh, org cm2 xleyh bgi muka,
kne bgi kaki jer tros, hahaaha
nk mencapub lar kot, tp xkne pd tmpt.

iDeaLz cRazEe said...

apakah bt pbandingan gitu???
kureng phm la cikLemon..huhu =P

iDeaLz cRazEe said...

fariehan : hahaha..tau xpe..cam har*m..huhu

Sepi tanpa mimpi said...

huh? kat mana yang kau nampak ni? aku jadi petugas konvo kali ni, nasib baik la tak jumpa diorang ni.

nadiah daud said...

hish! apenye perangai manusia laa owg camtu. kat sekolah dulu x de blaja sivik ke ape.

iDeaLz cRazEe said...

sepi : kt dewan parents dok tu la...huhu

nadiah : tau xpe..bajet bgos sgt..huh!!

*Laut China Selatan* said...

jahanam nye mamat2 tuh ! ;p

Nyssa Nuar said...

der..kalo gua, da lme da gua benam mamat tuh dalam tanah..pastu, pijak2 tanah tuh sampai agk2 rse da kemas..ahakssss...

Budak Giler Cadbury said...

kite konvo skli x senior :)

iDeaL cRazEe said...

nina : rase2 nye x kot..huhu..nape ade ura2 ckp cmtu ke?? hehe =)

Siti Mashitah Saidin said...

sidang ke brp adik awak? sy pon pegi konvo abg sy ari tuh~

iDeaL cRazEe said...

xtau la sidang ke bape..tp ari ahad ritu 5hb...pagi..hehe =)